Prodavnica još uvek nije puštena u rad!

Česta pitanja



Ako plaćam karticom u kom trenutku mi skidate sredstva sa računa i šta se dešava ako mi ne isporučite neki artikal od poručenih?
  • Biranjem opcije da se neka potrošačka korpa plaća karticom sredstva planirana za isplatu se samo rezervišu ali ne i naplaćuju do momenta isporuke proizvoda. U slučaju da Hercules ne može da isporuči neki od poručenih artikala taj artikal i iznos potreban da bi se on kupio se uklanjaju sa računa i u skladu sa tim se i skidaju sredstva nakon isporuke potrošačke korpe.
Šta se dešava ako Hercules ne može da isporuči neki od poručenih artikala
  • Herkules isporučuje samo artikle koji su poručeni. U slučaju da neki od poručenih artikala nedostaje Hercules neće isporučiti zamenski artikal približnih svojstava ( npr. umesto poručenog piva 0,33l da isporuči pivo od istog proizvodjača 0,5l ). Na samom računu koji prati robu biće istaknut konačan asortiman koji se isporučuje i adekvatan trošak isporuke u skladu sa tim.
Šta se smatra artiklom koji ima kraći rokom trajanja
  • U HERCULESU želimo jasno ka potrošačima da komuniciramo da je nekada osnovni razlog popusta taj što se radi o artiklima koji imaju kraći rok trajanja pa da potrošač može da odluči da li želi da ih kupi ili ne. Po našim standardima svi artikli kojima je ostalo manje od 20% ukupnog roka trajanja ( npr ako je rok trajanja 5 meseci onda je 20% mesec ili manje ) odnosno artikli kojima je rok kraći od mesec dana se smatraju artiklima sa kraćim rokom.
Šta znači trajno niska cena ?
  • Trajno niska cena je oznaka za artikle sa kojima želimo da imamo ili najnižu ili medju najnižim redovnim cenama na tržištu ( u odnosu na najveće trgovce u zemlji ). Ovakva cena nije vremenski ograničena.
Da li mogu da zamenim ili vratim robu?
  • Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Direktne troškove vraćanja robe snosi kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kad je poslao odustanak proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i po mogućstvu u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom ( garantni list, uputstva, itd.) pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak odnosno dokaz o kupovini.
Koliko košta isporuka robe?
  • Cena isporuke robe zavisi od toga da li se ona vrši preko naše kurirske službe ili preko naših partnera. U ovom trenutku samo na teritoriji gradskih opština grada Beograda imamo organizovanu našu kurirsku službu koja vrši isporuku u vremenu od 17h-21h dan kasnije nakon što je roba poručena. Cena ove isporuke je 370 dinara sa uključenim PDV-om bez obzira na vrednost ili veličinu poručene korpe. Isporuku plaćate kurirskoj službi pri preuzimanju robe ili putem platne kartice. Što se tiče isporuke za sva ostala mesta ona se obavlja preko naših partnera u periodu izmedju 12h i 19h i cena zavisi od težine i broja paketa. Ova cena će jasno biti istaknuta na porudžbenici koja se kreira nakon što obavite porudžbinu.
Kako mogu da platim robu koju želim da poručim?
  • Preko računa (uplatnicom, E-banking ili mobile banking) ili pouzećem (plaćanje kuriru pri preuzimanju robe).